preskoči na sadržaj

Mladom čovjeku današnjiceravnateljica imperativno se nameću interdisciplinarnost, samostalnost, odgovornost, kreativnost, razvijeni procesi mišljenja i zaključivanja kako bi mogao konkurentno participirati u suvremenom društvu. Naš je cilj upravo  razvijanje kompletne učenikove osobnosti na način da postanu kompetentni mladi ljudi koji će bez poteškoća nastaviti svoje školovanje i stručno usavršavanje na fakultetima.

            Poticanje učenikovih intelektualnih sposobnosti i kreativnosti od strane njihovih profesora redovito dobiva zasluženu potvrdu kvalitete na svim natjecanjima i javnim istupima. Obrazovna komponenta školovanja mora biti oplemenjena vještinama,  umijećima i sposobnostima jer znanje tek tada postaje primjenjivo. Nastojimo svakodnevno senzibilizirati i poštovati  osobnost učenika njegujući  individualni pristup koji rezultira kvalitetnijim odnosom na relaciji učenik - profesor - roditelj.

            Budući da školu doživljavamo kao prostor razmjene mišljenja, znanja, informacija, kreativnosti i originalnosti, vodeći računa o svakom detalju, na satovima izborne i fakultativne nastave učenici uče, istražuju,  otkrivaju i napreduju u posebno prijateljskom i opuštenom ozračju.

            Taj je mar prepoznat u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa iz kojeg je stiglo najljepše priznanje,  na koje smo izuzetno ponosni, dodijeljeno Gimnaziji povodom Svjetskog dana učitelja za uspješan, kvalitetan i kreativan rad tijekom više godina - Ministrovo priznanje za 2001. godinu.

            Danas težimo za novim prostorom, suvremenom opremom i naprednim tehnologijama te organizacijom odgojno-obrazovnog procesa u jednoj smjeni s mogućim cjelodnevnim i produženim boravkom učenika u školi. Time će se  omogućiti  širenje i razvoj različitih aktivnosti izvan nastave te kvalitetniji kontakt između učenika i nastavnika u vidu konzultacija, dodatne i  dopunske nastave, projektne nastave i različitih učeničkih interesnih aktivnosti i družina. Tako ćemo najuspješnije djelovati na prevenciju društveno-neprihvatljivih oblika ponašanja te poticati razvoj učeničkog samopoštovanja i stvaralaštva.

            Kvalitetan polivalentan  prostor i oprema, napredne tehnologije, intenzivan i kreativan pedagoški rad te dovoljno organizacijskog vremena omogućit će održavanje mnogobrojnih i raznovrsnih oblika stručnog usavršavanja, ne samo nastavnika Gimnazije već i nastavnika i stručnih suradnika ostalih škola, kao i studenata nastavničkih studija iz uže i šire regije.

            Sprega naprednih informacijskih i komunikacijskih tehnologija i različitih funkcionalnih školskih prostora omogućit će primjenu novih oblika učenja i poučavanja upotrebom Interneta i weba, od individualiziranog samostalnog učeničkog rada do timske nastave u velikim skupinama, od suradničkog učenja u neposrednom živom kontaktu do suradnje u realnom vremenu s kolegama iz bilo koje druge škole ili države.

            Stoga, možemo konstatirati da se Gimnazija Čakovec svojim kvalitetama nastoji uklopiti u europsku viziju Hrvatske.

 

Ravnateljica 
Tea Dragić Runjak, mag. biol.
 

Službena FB stranica


OBAVIJESTI

 

 

 

 


Škola po mjeri učenika


e-Dnevnik


Državna matura 2016.

Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • NCVVO
 • AZOO

Portali
 • Edu


RSS
CARNet vijesti
15.12.2017. 10:14
Dovršena izrada svih 240 scenarija poučavanja
Objavom preostalih 70 scenarija za STEM predmete, Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet u suradnji s projektnim partnerima dovršila je izradu svih 240 scenarija poučavanja koji su razvijani u sklopu pilot projekta "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola".

13.12.2017. 15:16
Webinar: SEN pupils in my class – There’s always one more question to be asked
U srijedu, 20. prosinca 2017. godine od 20 do 21 sat Hrvatsko udruženje profesora engleskog jezika u suradnji s CARNetom održat će webinar pod nazivom SEN pupils in my class – There’s always one more question to be asked. 





preskoči na navigaciju