2014-12-16 08:45:28

U Gimnaziji održano predavanje Antroponimi u reklamama: semiotički pristup

U srijedu 10. prosinca 2014. godine u Gimnaziji Josipa Slavenskog Čakovec za 4. razrede održano je predavanje vezano uz projekt Antroponimi u reklamama: semiotički pristup Sveučilišta u Zagrebu, Odsjeka za lingvistiku Filozofskog fakulteta. Temu, sadržaj i cilj projekta prezentirala je voditeljica projekta izv. prof. dr. sc. Mislava Bertoša uz svoju suradnicu dr. sc. Luciju Miškulin Saletović. U projektu surađuju i prof. Jana Jurčević i doc. dr. sc. Ines Virč.

Reklame su danas svugdje oko nas, utječu na naš svakidašnji život, na način razmišljanja i na sustav vrijednosti. Međutim, rijetko su bile predmetom semiotičkih istraživanja. Upravo ovaj projekt obrađuje vezu između reklamnih sastavnica (glavni tekst, naslov, potpis i slika) i antroponima te, između ostalog, uspoređuje suvremene reklame s onima iz 19. stoljeća.

Cilj predavanja bio je približavanje ove tematike srednjoškolcima i poticaj srednjoškolaca na razmišljanje o sustavima znakova koji nas okružuju.

 

Lana Ivanišević, 4.c

Fotografije: Tea Franjić, 4. g


Gimnazija Čakovec