preskoči na sadržaj
Događanja

Posljednje radionice u sklopu projekta Laboratorij arhitekture

Održane su posljednje radionice Laboratorija arhitekture u četvrtak i petak, 25. i 26. listopada, kojima se upotpunio i osvježio prostor Trnave.


Prilikom posjeta Tehničkoj školi Čakovec učenici su mogli vidjeti proces izrade čeličnih postolja za klupe i stupova za viseće ležaljke. Postolja i stupovi su potom bili prebačeni u Graditeljsku školu Čakovec gdje je učenicima stručni učitelj soboslikara, Siniša Medved, pokazao kako se bojaju. Paralelno su se izrađivali i bojali drveni dijelovi za klupice uz mentorstvo Vladimira Hatlaka.

Zadnji dan učenici su ozelenili prostor Trnave. Zasađeno je ukupno 19 stabala, 18 sadnica grmlja i ukrasnih trava. U sklopu projekta slijedit će i postavljanje klupica i ležaljki na prostor Trnave kako bi ovaj dio Čakovca zaista zaživio.

 

Andreja Matjačić, 3.d



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Martina Mavrek   datum: 6. 11. 2018.

Službena FB stranica


OBAVIJESTI

Škola po mjeri učenika


e-Dnevnik


Državna matura 2019.

Kalendar
« Studeni 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Korisni linkovi
Institucije
 • MZOS
 • NCVVO
 • AZOO

Portali
 • Edu


RSS
CARNet vijesti
15.11.2018. 15:35
CUC 2018: Mreža ideja – sve što trebate znati o novim tehnologijama i digitalnom društvu
Znate li kojih je sedam načina da propadnete kao WiFi stručnjak? Jesu li roboti već u našim školama? Što kad aplikacije koje koristimo više nisu besplatne? Kako potrošiti 10.160.430.000,00 kuna? Kako napisati STEM priču? Kako isprintati molekulu DNA na 3D printeru?

14.11.2018. 11:22
Započela provedba pilot projekta CRISS u osnovnim i srednjim školama Hrvatske
U rujnu 2018. godine započela je provedba onsite pilot projekta CRISS koji se odvija u okviru programa Europske unije za istraživanja i inovacije OBZOR 2020 i ima za svrhu razvoj i pilot implementaciju digitalne platforme za stjecanje, vrednovanje i certifikaciju digitalnih kompetencija učenika. 





preskoči na navigaciju